Įdomūs faktai apie krovinius ir eksportą

0 78

Logistikos srityje dirbantys apie prekybą ir eksportą tikrai žino daug. Ne paslaptis, kad Lietuvoje eksportas viena iš sėkmingiausių sričių, nes joje pastaraisiais metais sekasi vis labiau. Augantys eksporto rodikliai, didesnis pelnas ir daugiau užsakymų iš Skandinavijos valstybių tikrai gerina Lietuvos rezultatus. Lietuva yra pasižymėjusi labai kokybišku logistikos įmonių darbu ir gera geografine padėtimi. Daugelis lietuvių logistika bei eksportu nesidomi, tačiau ir šioje srityje galima rasti sudominančių faktų, kuriuos tikrai pravartu žinoti.

Kai kurie žmonės tikrai yra skaitę ar susidūrę su tuo, kad įmonės užsiima pavojingų ar negabaritinių krovinių gabenimu, išskyrus septintos ir pirmos klasės kroviniais. Paprastam žmogui tikrai sunku suprasti ką šie kodai reiškia. Taigi, pavojingi kroviniai yra skirstomi iš viso į devynias pavojingumo klases. Patys pavojingiausi yra jau minėti – pirmos ir septintos klasės kroviniai. Pirmoji klasė reiškia sprogstamąsias medžiagas, o septintoji klasė yra radioaktyvios medžiagos. Taigi, dabar tikrai aiškiau kodėl daugelis šios klasės pavojingų krovinių neveža. Antrajai klasei priklauso dujos, trečiajai – degieji skysčiai, ketvirtajai – degios kietosios medžiagos, penktajai – oksiduojančios medžiagos, o šeštajai priklauso toksiškos dujos.

Kitas faktas taip pat labai įdomus. Išskirtiniu laikomas krovinių pervežimas į Skandinavijos valstybes, nes daugelis vežėjų mieliau renkasi maršrutus į Rusiją ar vakarų Europos šalis. Skandinavija nėra tokia mėgstama, bet tikrai ne dėl politinių, o veikiau dėl kelių. Norint, kad paprastų ar negabaritinių krovinių gabenimas būtų sėkmingas dažnai tenka labai gerai apgalvoti važiavimo planą, ji jie pervežami į Skandinavijos šalis. Kartais sunku įvertinti ar geriau sukti ilgus lankus sausumos keliais ar rinktis vandens kelius. Kalnuoti keliai taip pat neprideda malonumo vežant krovinius, ypač jei vykdomas negabaritinių krovinių gabenimas. Paprasčiausias būdas į Skandinaviją važiuoti yra pervežant standartinius krovinius, kai puspriekabės yra ne daugiau nei 13,5 metrų, o plotis neviršija 250 centimetrų. Negabaritinių krovinių vežimas nėra toks paprastas, todėl geriausia visuomet dėl to tartis su logistikos įmonėmis, nes ne sausumos keliais vežant nestandartinius krovinius galima sutaupyti daug daugiau pinigų ir laiko.

Komentarai
Kraunama...